Min blogg

Söndag kväll. November. Utsikten från min balkong är alldeles, alldeles underbar.
Jag trodde inte att jag nånsin skulle ha en blogg. Trodde aldrig att jag skulle bli en i mängden.
Men nu hade jag inte så mycket för mig, så då kunde jag lika gärna börja skriva.
Helgen är snart över och den har artat sig bra.
Fredagkvällen innehöll wok, Idol och Ben&Jerry's. Närvarande: Jag, Elin och Lena.
I lördags blev det en utflykt till Ullared, efter att ha skrivit ner en kartbeskrivning på eniro.se, som senare visade sig inte vara helt utomordentlig, begav vi oss söderut in i de småländska skogarna.
Några felkörningar, och ett antal minuter senare hamnade vi i "Kalv", något som både jag, Lena å Mange hade ett gott skratt åt.
Hur som helst, efter ett bra tag kom vi äntligen fram till kaoset.
Nu var det bara att roffa åt sig en kundvagn och börja stångas bland alla andra galna människor.
En kundvagn senare var vi klara, och stod i kö i en evighet.
Bilresan hem gick förvånansvärt bra, utan eniros karthjälp. Den är rätt överskattad och kommer aldrig mer användas av mig!
Kvällen blev lugn med lite städning, mat och film.
Idag har jag spenderat tiden nergrävd i mina skolböcker, och även hunnit med en storstädning.
Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0