Rolig helg :)

I fredags efter jobbet drog jag, Maria, Johan å Rasmus hem till Frida på en liten grillfest. Mycket trevlig kväll :)


I lördags hade jag, Ida och Maria en mysdag hemma hos mig. Vi tog de lugnt på altanen, letade information om Skräddarbackens historia (mycket intressant!!) och badade i grannens pool.


På kvällen åt jag gott hemma, för att sen åka förbi Anna å co en kort sväng, sen cyklade jag ner till Ekke på fest. Jag var väldigt trött så det blev att åka hem tidigt, men var förutom detta väldigt trevligt.

Igår åkte vi ut ett stort gäng till Dammsjön, där vi låg och stekte hela dagen (tog med mig kamera, men råkade glömma batteriet hemma..typiskt).
På kvällen var det fotbollsfinal med häng hemma hos Jonna. En riktigt spännande final, där inte riktigt rätt lag vann.

Har nu avklarat veckans första jobbdag, i stekande sol och utan AC smäller jag av i värmen inne på kontoret. Blev ett dopp i poolen med syrran direkt när jag kom hem, för att sen åka på Friskis med henne å Maria.
Nu ikväll har jag å syrran varit i stallet å hälsat på Sune.

Har kommit in på skolan i Göteborg :) står som reserv i Uppsala. Så nu har jag lite att fundera på.. man kanske skulle ta och sätta sig ner och skriva ett CV och söka lite jobb ifall att.

Nej, nu ska jag sova så jag inte är alltför trött imorgon när klockan ringer 05.45. Natti natti!

Åter till vardagen

Då var Peace & Love över för denna gången.
Blev en grymt rolig 4-dagarsfest med gassande sol och bra musik. 42.000 personer äntrade festivalområdet, människor av alla dess slag. Att Jay-Z gästade lilla Borlänge kändes nästintill overkligt och när han klev upp på scenen bakom Folkets Park rös jag i kroppen.
Flera bra spelningar avverkades, och det blev en del trevliga sittningar i öltälten.
Förfesterna var väl organiserade och vi var ett riktigt roligt gäng som festade loss!








Ser redan fram emot nästa års festival :)

Veckan på jobbet började lite segt men jag tycker att jag nu har acklimatiserat mig någorlunda.

I helgen blir det sol och bad, tjejmiddag och VM-final.

Hojt!

RSS 2.0