En härlig höstdag

Tog efter lunch en härlig promenad i Slottsskogen, och nu börjar löven även falla från träden här nere på västkusten.


Kom precis i tid då sälarna skulle matas för dagen.


Promenerade sedan vidare dit Håkan Hellström brukar sitta ibland, vilken är vid Masthuggskyrkan. Här har man en fin utsikt över Göteborg. Fantastiskt att jag bor bara ett stenkast från denna mysiga plats där man kan promenera, ha picknick och hälsa på hos djuren. Det gillar jag, att bo mitt i en storstad men ändå ha så nära till naturen och lugnet.




Nu hade jag lite ny energi och fortsatte med plugget.
Tog mig senare ner på ett bodycombat-pass, som avslutades med en skön och avslappnande bastu.

Nu är det häng framför tv'n, med årets första Bonde söker fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0