Fritidsklubb för vuxna

Godmorgon,

Gjorde slut på nästan alla mina krafter under gårdagens bodycombatpass. Gick hem och laddade upp med middag innan det var dags för kvällens andra aktivitet - pingis.
Mötte upp Malinda vid Järntorget och gick mot en fritidsgård för vuxna. En bar som har måndagspingis.
Vi hämtade ett varsitt rackat och gjorde oss redo för seriös rundpingis med ca 30-40 andra personer.
Det var länge sedan jag spelade pingis, men så kul jag hade :)

De första fyra omgångarna klarade jag mig kvar som sista tjej, bland de tio sista. Lyckades även spela ut en kille med ett riktigt fult slag så alla andra spelare började skrika. Haha! Med discolampor och skön musik sprang vi runt bordet och stämningen var på topp!
Hade en riktigt kul pingiskväll, men promenerade hemåt en stund efter 11 så jag skulle vara uppvilad till idag.

Nu är det dags att åka till skolan för en heldag med grupparbete och föreläsning.


Hoppas ni får en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0