Grattis kära pappa :)

Stort grattis på födelsedagen kära pappa :) Önskar jag var hemma och kunde fira med er idag!

Har varit en väldigt lugn helg som mest har bestått av plugg och träning. Skönt att vara riktigt utvilad såhär en måndag.

Mötte upp min klasskompis Malinda i Nordstan på förmiddagen, där vi under ca en timmes tid stod utanför och försökte få kunder att avvara några minuter för att svara på våran marknadsundersökning. 24 enkätsvar senare, med mestadels trevliga kunder, var vi klara och åt en god lunch. Jag tog en grekisk sallad.


Fortsatte med lite shopping, och inhandlade lite nödvändigheter innan jag satte mig på cykeln hemåt.


Så här vackert är Göteborg en varm höstdag:)

Idag är det kanelbullens dag. Men jag tror jag skippar kalorierna och kör ett bodycombat-pass ikväll istället.
Nu ska jag fortsätta med lite skolarbete.

Ha en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0