Härliga fredag

Kom precis hem från veckans IT-lektion och nu måste jag packa klart inför Linköpingsresan.

Igår vart de plugg hemma vid köksbordet och ett gympass. Mötte upp Johan inne i stan på eftermiddagen för en trevlig fika ute i solen. Var jättehärligt varmt väder här i Göteborg igår, Brittsommar och allt :) Konstigt att det kan vara ett sådant högtryck trots att det snart är mitten på oktober. Efter fika gick vi upp till Marie's salong och sa hej, och satte oss sedan på en afterwork på Avenyn innan jag cyklade hem i den mörka höstkvällen.

Nu ska jag plugga lite och packa, för att sedan ta mig in till centralen och sätta mig på bussen mot Linköping. Kommer bli en jätterolig helg och ser verkligen fram emot att träffa tjejerna :)
Ska sova på luftmadrass i 2 nätter.. känns som man ska åka på fotbollscup, och väcker en del roliga minnen inom mig! En del av fotbollslaget kommer lika som jag närvara i helgen, och det kanske blir en och en annan hejaramsa på lördag kväll!

Fick för övrigt brev från läkaren idag, och jag har redan fått en tid om en och en halv vecka. Snabba tag! Antar att jag efter detta besök kan göras klar för operation.

Trevlig helg allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0