Kändis-spotting

Hoppas ni har haft en bra helg allesammans :)

Spenderade mestadels av gårdagen i skolan tillsammans med Malinda, där vi tentapluggade för fullt. När jag kom hem var jag väldigt träningssugen, men orkade inte ta mig till gymmet (även om det bara ligger 1 minut härifrån), så jag slog på datorn och sökte på YouTube på diverse träningsvideor. Det slutade med att jag iförd träningskläder stod framför datorn och svettades och rörde mig i takt till musiken. Drog för gardinerna så jag inte skulle få någon nyfiken besökare på kroken. Efter ca 45min var jag helt slut och drog slutsatsen av att det går bra att träna hemma. Ni måste prova! Jag stod och skrattade för mig själv och insåg att det nog måste sett väldig roligt ut.. men kul hade jag!


Tog en välförtjänt paus på kvällen och bjöd in Lena och familj (pojkvännen Magnus och bror Peter) på förfest i min lilla boning.


Hade väldans trevligt med mycket skratt - humor på låg nivå, innan vi tog spårvagnen in till Park Lane som var kvällens nästa anhalt. Vi dansade loss rejält, och efter en stund satte vi oss ner i en något avskild avdelning för en öl. Gissa mot min förvåning om vilka som satt vid bordet bredvid, nämligen dessa 2 karlar, Robert och Tommy:



Inte världens bästa bild, men till höger skymtar Robert G.

Ni som känner mig vet att jag är väldigt kändis-intresserad, så ni kan nog förstå hur lyckad min kväll var! :)
På torsdag blir det ännu mer kändis-spaning då jag ska få 2 biljetter till -galan som sänds på TV3. Missa inte mig och Lena på röda mattan! Tack snälla Pia som jag ska få biljetterna av :)

Idag har jag haft en lugn söndag med god mat och en promenad i det tråkiga höstvädret. Det känns bra inför tentan på tisdag men ska göra ett sista ryck imorgon för att komma dit väl förberedd.

Dagens slutsats: Jag gillar storstadslivet skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0