Onsdag

Igår spenderades hela dagen skolan med grupparbete och den sista lektionen i innovativt varumärkesbyggande. Tiden går så ofantligt fort, och nu är det dags för slutetappen av denna kurs. Grupparbetet ska skriva klart och lämnas in, tentamen ska skrivas. De kommande veckorna kommer mitt liv kretsa kring varumärken och allt som hör därtill.

Fortsatte dagen med ett TRX-pass, som för varje gång blir jobbigare och svettigare. Efter dusch och middag mötte jag upp Johan och Marie inne i stan för en bio. Det var tänkt att vi tjejer skulle se den nya Julias Roberts-filmen, men eftersom Johan ville joina så blev det Hämnden med Persbrandt istället.

Den var väldigt bra och det blir att se tjejfilmen i nästa vecka istället, då vi skaffade ett biokort så man får lite bättre priser :)

Nu sitter jag, hör och häpna, med marknadsföring. Blir att plugga hela dagen, sen lite träning framåt kvällen. Ska nog ta mig ut på en promenad efter lunch, kan behöva lite frisk luft för att hålla motivationen på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0