Tack för i helgen tjejer :)

Har haft en underbar helg i Linköping med tjejerna! Tog bussen i fredags eftermiddag och kom fram 4 timmar senare. Mötte upp Karin och åkte hem till henne innan resten av ligan skulle anlända. 10 tjejer blev vi tillslut, och alla med Borlängeursprung. Fredag kväll satt vi hemma och kikade på Idol och tjattrade. Är inte så ofta vi ses i samlad trupp såhär på terminen så det var verkligen jätteroligt :) Efter att ha pumpat mig svettig var min luftmadrass klar och vi sov som packade sillar på Karins vardagsrumsgolv. Två icke namngivna tjejer snarkade så att vissa av oss inte kunde sova alltför bekvämligt, men jag lyckades sova hela natten utan att bli störd.



Lördag morgon och vi trängdes framför speglarna för att göra oss iordning för en dag på stan. Efter frukost var vi tillslut klara och begav oss mot centrum.



Efter diverse butiksbesök satte vi oss ner för en lunch, vartefter vi tog en mysig fika innan vi var nöjda och glada och satte oss på bussen hem. Hann vila en stund i soffan innan det var dags för middag och förfest.

Söndag morgon, och alla var trötta. Efter frukost och städning kom Lena och hennes pappa och hämtade mig. Var bjuden på en god familjemiddag hemma hos familjen Fransson, där det ena skämtet utlöste det andra. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge. Efter mat och efterrätt tog vi en promenad i det fina höstvädret.



Vid femtiden satte vi oss på bussen hemåt, jag och Lena. Hade en rolig resa hem där vi skrattade en hel del, vilket av medpassagerare kanske kunde uppfattas som något irriterande. Kul hade vi iallafall!

Idag har jag varit hemma och pluggat, lunchat med tjejerna (mina kära taiwanesiska dumplings som jag längtat efter så länge), tvättat och avslutade dagen med träning. Det blev ett zumpabass med efterföljande bodycombat.

Hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0