Tenta avklarad

Vilken underbar dag. Solen skiner, himlen är alldeles blå, det är någon minusgrad ute och jag har skrivit min marknadsföringstenta som kändes bra. Nu kan jag äntligen pusta ut och ta det lite lugnt i några timmar.
Klockan ringde klockan 6 imorse, vilket är min tidigaste morgon på länge. Det var tillochmed mörkt när jag promenerade till skolan.

Nu har jag precis ätit en tidig lunch och tänkte om en stund bege mig in till stan för att shoppa. Ska försöka hitta en vinterjacka, nu när det börjar bli så kallt ute.

Igår var jag hem till Malinda och pluggade det sista inför tentan, och hon har en underbar utsikt från takterassen. Tänk å sitta här när det är konsert på Ullevi!!


Till sist vill jag hälsa till min kära vän Anna! Vi ses om några veckor :)



Va gulliga vi var när vi var små.. även om jag inte riktigt var lite modemedveten som dig ;)

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Jag har en likadan duffel nu! Saknas bara en hatt! Ses snart! Kram

2010-11-02 @ 21:52:30
Postat av: camilla

längesen du skrev nu. inte bra....:P hoppas allt är bra, snart ses vi:) puss

2010-12-19 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0