Tentaplugg

Godmorgon,

Är vaken sedan ett tag tillbaka. Sitter vid mitt matbord och tentapluggar för fullt. Nu är det sista rycket innan tentan skrivs på tisdag. Igår var jag som alla andra tisdagar i skolan för grupparbete, som vi nu i stort sett är klara med. Spenderade resten av eftermiddagen ensam i biblioteket med plugg och jobb. Vandrade hem genom ett regnigt Göteborg, för att sedan bege mig till gymmet och ett TRX-pass. Instruktören gav oss några nya övningar, där det var fokus på bla. balans. Svårt, jobbigt men roligt.
På kvällen gick jag in till Vasa där jag mötte upp Markus och hans kompisar på en mysig bar, där vi följde Real Madrid-Milan på storbildstv. En mycket trevlig kväll!

Inatt drömde jag att jag opererat foten, och att jag efteråt inte kände någon smärta alls. Tror dock att så inte blir fallet i verkligheten. På sjukhuset i måndags blev jag ombedd att sjukskriva mig i minst 3 dagar efter operationen, och jag har precis insett att detta kommer resultera i ett stort i-landsproblem. Jag kommer antagligen vara handlingsförlamad med en ömmande fot och mest ligga i sängen. Då jag inte har någon fungerande tv-dosa till tvn kommer jag med smärta tvingas upp från sängen varje gång jag vill byta kanal eller justera volym. Hur ska detta gå? Fortsättning följer.

Nu ska jag återgå till min 800-sidiga bok.

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Fransson

hahaha hur ska detta gå? Ska du hyra en kanalbytare av något slag?

2010-10-20 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0