Ljuva höst

Helgen är över och har varit full av roligheter. Igår hejade vi fram Brage till en viktig seger, som slutade 1 - 0 mot ett ÖIS som inte riktigt lyckades med trycket. Vi var uppemot 70 Bragesupportrar som stod i klacken och skrek. Det var en väldigt rolig eftermiddag och vi kan efter denna seger glädjas över fortsatt spel i Superettan nästa säsong.



Med fötter kalla som is cyklade jag hemåt. Åt en enkel middag, och traskade sedan bort till Linus där det nalkades förfest. Hade en väldigt rolig kväll med mycket dans på Park Lane.


Idag har jag fixat det sista med ett grupparbete, myst framför tvn och promenerat i Slottsskogen. En härlig promenad i höstsolen är väldigt uppfriskande och härligt. Med naturen bakom knuten trivs jag superbt i denna storstad.


Nu är det skratt-tajm, då veckans Parlamentet drar igång. Är verkligen ett program som får mig på gott humör. Minns förra hösten då jag i mitt rum i Taiwan bänkade mig framför datorn och kollade på webb-tv. Min franske rumskompis observerade mig då jag med mina hörlurar skrattade hysteriskt framför datorn.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0